Informacje ogólneUprzejmie informujemy, że w naszych relacjach ( Klient – Towarzystwo ) będzie miał zastosowanie język polski oraz w języku polskim będzie zawarta umowa ubezpieczenia. Procedura zawarcia umowy ubezpieczenia drogą elektroniczną1. Wejście do systemu Wchodząc do serwisu Benefia24.pl każdy Klient ma możliwość:
2. Kalkulacja składki
Kalkulacja składki pakietowego ubezpieczenia komunikacyjnego możliwa jest dla wszystkich
Klientów, bez konieczności posiadania własnego konta w systemie i logowania.
3. Wypełnienie wniosku o ubezpieczenie Wypełnienie wniosku o ubezpieczenie możliwe jest po wejściu na zakładkę "Kup polisę". Wniosek stanowi rozszerzenie kalkulatora i zapamiętuje dane ostatniej kalkulacji przez co, oszczędza czas i nie wymaga od Klienta ponownego podawania tych samych danych. Korzystanie z zakładki "Kup polisę" wymaga zalogowania Klienta do serwisu Benefia24.pl 4. Akceptacja wymaganych klauzul Po wypełnieniu wniosku w zakładce "Kup polisę" Klient powinien raz jeszcze zweryfikować podane dane, pobrać plik Ogólnych Warunków Ubezpieczenia i zaakceptować wymagane klauzule. Po akceptacji wniosku Klient przechodzi do opcji zapłaty za polisę. 5. Zapłata za polisę Zapłata za polisę odbywa się poprzez centrum bezpiecznych płatności elektronicznych - obsługiwane są wszystkie popularne w Polsce formy zapłaty (karta płatnicza, przelew z banku elektronicznego, przelew standardowy, przekaz pocztowy). 6. Potwierdzenie zawarcia umowy Po pozytywnej autoryzacji płatności klient otrzymuje dwie wiadomości e-mail:
7. Oględziny pojazdu objętego wariantem Autocasco (AC) – produkt eMoto
Na etapie wypełniania wniosku, Klient oświadcza, iż umożliwi przedstawicielowi Towarzystwa
Ubezpieczeń COMPENSA S.A. Vienna Insurance Group dokonania ewentualnych oględzin ubezpieczanego pojazdu. 8. Dostarczenie polisy do Klienta Niezależnie od możliwości wydruku zawartej polisy ze stron serwisu Benefia24.pl ( polisa eMoto ), każdemu Klientowi zostaną przesłane 2 egzemplarze papierowych wersji polisy wraz z wnioskiem. Jeden z kompletów, podpisany przez Klienta, powinien zostać niezwłocznie odesłany do Benefii w załączonej kopercie zwrotnej. 9. Skargi i zażalenia związane z umową ubezpieczenia
Skargi i zażalenia związane z umową ubezpieczenia Ubezpieczający, Ubezpieczony,
Uposażony lub Uprawniony z umowy ubezpieczenia może zgłosić bezpośrednio do Towarzystwa
( na adres wskazany w dokumencie ubezpieczenia) lub Biura Rzecznika Ubezpieczonych.
Towarzystwo jest zobowiązane do zajęcia stanowiska i udzielenia odpowiedzi w ciągu
30 dni od dnia wpływu skargi lub zażalenia. 10. Odstąpienie od umowy Zgodnie z zapisami Art. 16b ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny jeżeli umowa ubezpieczenia zawierana jest na odległość Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 30 dni od dnia poinformowania Klienta o zawarciu umowy ubezpieczenia. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Płatności
Formy i rodzaje płatności
Serwis Benefia24.pl obsługuje wpłaty dokonywane za pomocą następujących instrumentów:
PayU S.A - partner serwisu Benefia24.pl
Partnerem serwisu Benefia24.pl jest firma PayU S.A. oraz dedykowana dla e-Biznesu platforma bezpiecznych transakcji elektronicznych – Płatności.pl. PayU S.A. wchodzi w skład Grupy Allegro. Firma ta istnieje na rynku od listopada 2006 roku. Udziałowcami PayU S.A. są QXL Holding B.V. z siedzibą w Amsterdamie oraz Spółka QXL ricardo plc z siedzibą w Londynie. PayU Spółka Akcyjna zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399. Spółka posiada NIP 779-23-08-495 i kapitał zakładowy w wysokości 4 000 000,00 PLN – w całości opłacony. Platforma Płatności.pl posiada wszelkie wymagane certyfikaty oraz zabezpieczenia, dające osobie dokonującej płatności najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa i gwarancji dotyczącej prawidłowości obsługi płatności. div> |
|
||||||||||||||||||